Golden Pages - сайтът на фирмите в България

Каталог номер едно за професионални стоки и услуги в страната
Единствен доверен партньор на Google в България за услугата Google Maps

MR BRICOLAGE

Mr.Bricolage е първата верига от типа 'Направи си сам' в България. Работи с най-добрите световни и български марки. В магазините има над 30 000 продукта за ремонт, освежаване и декориране на дома, всичко за градината и стайните растения.

Марката "Mr.Bricolage" е на българския пазар от 2000 година. Днес веригата се състои от 11 магазина, разположени в София, Пловдив, Благоевград, Бургас, Варна, Добрич, Русе и Плевен. За 15 години магазините "Mr.Bricolage" са посетени от над 30 милиона клиенти и са се превърнали в любимо място за пазаруване на стоки за дома и градината и лидер в търговията на стоки „Направи си сам” в страната.
 

В магазини Mr.Bricolage, освен голямото разнообразие от продукти под едни покрив за дома и градината, ще намерите и различни услуги, които ще ви спестят време и усилия:


• Рамкиране
• Нарязване на дърво
• Кантиране
• Тониране на боя
• Транспорт
• Заточване на вериги
• Ушиване на пердета
• Опаковане на подаръци
• Гаранционен сервиз
• Услуга за връщане
• Ключарско ателие
• Монтаж на паркет

 

Мнения

Напиши мнение за MR BRICOLAGE (3)

Помолете настоящите си клиенти да напишат мнение за вас, ако искате да привлечете нови клиенти за MR BRICOLAGE! Според последното Глобално онлайн потребителско проучване на Nielsen на над 25 000 потребители в повече от 50 страни, 70 процента от потребителите се доверяват на препоръки публикувани в интернет и взимат решение за покупка на продукти и услуги въз основа на това.

Anna Parvanova 08 Aug 2013 13:05

Как е възможно в днешно време на голямо предлагане и конкуренция магазин да съществува без да има телефон???т.е.има,но никога не отговарят на него.Става вапрос за магазина на Цариградско шосе.Това ми е саздавало много трудности и ми коства време и нерви.Разочарована съм.

Работно време магазин Цариградско шосе

Редовен клиент на магазина на Цариградско шосе съм и по принцип съм доволна от обслужването и разнообразието от стоки. За жалост обаче хубавото ми мнение за веригата се сгромоляса вчера - 21 юли, когато реших да отида точно в 9, да напазарувам и да си върша работата. За моя огромна изненада в 8 и 50ч. пред магазина стояха и клиенти и персонал и не можеше да се влезе вътре - нямаше кой да отключи.Нямам представа чие задължение е това, но в крайна сметка в 9 и 10ч. се появи запъхтяха жена отключи вратите и служители и клиенти се втурнахме през вратата. Естествено на секторите нямаше никой - хората се обличаха бързо с униформите и тичаха по работните си места. В крайна сметка бях обслужена, но вместо да вляза в 9 и до 9 и 30ч да си свърша работата, се наложи да чакам първо да отворят, после да се появят консултанти и на финала да изчакам дългите опашки на касите, за да си платя. Ако не бързах и не ми беше спешно да си купя точно определени неща, щях да зарежа количката, да си тръгна и никога повече да не се върна.Харесвам магазина ви много, винаги намирам това, което ми трябва и винаги съм била обслужвана много отзивчиво, но моля ви обърнете внимание на това кога и как се отварят магазините ви...Ще се радвам да получа отговор.С уважениеДориана Галенкова

Обслужването в Бриколаж - София

Обслужването в магазина е добро с изключение на продажбата на пердета, самозалепващо се фолио, т.е. всичко, което се мери на метър. Правило за магазина е да ви отрежат от продукта поне 20 см по-късо парче, след което да ходите да си докупувате. И тъй като за втори път ми се случва и се каня да ходя да си докупувам, смятам, че това май е политика на магазина, а не просто системна грешка на продавачката.

Напиши мнение
Моля попълнете "I'm not a robot" отметката.