Golden Pages - company site in Bulgaria

Number one directory for professional services and goods in the country
The only trusted Google partner in Bulgaria for the Google Maps service

MR BRICOLAGE

Mr.Bricolage-the first DIY chain of stores in Bulgaria. Working with the best international and Bulgarian brands. In the store there are more then 30 000 products for repair, renovation and decoration of your home, and everything for the garden.

In Mr.Bricolage, despite the great variety of products for home and garden, you can take advantage of the services offered to save your time and efforts:

• Framing
• Cutting wood
• Edging
• Paint toning
• Transportation
• Sharpening of chains
• Curtains tailoring
• Presents packaging
• Warranty service
• Key making atelier
• Parquet montague
 

Reviews

Write review about MR BRICOLAGE (3)

Ask your current clients to write a review about you if you want to acquire new clients for MR BRICOLAGE! According the last Global online research done by Nielsen of over 25 000 users in more than 50 countries, 70 percent of the users trust recommendations published in internet and make their decision about buying products and services based on this.

Anna Parvanova 08 Aug 2013 13:05

Как е възможно в днешно време на голямо предлагане и конкуренция магазин да съществува без да има телефон???т.е.има,но никога не отговарят на него.Става вапрос за магазина на Цариградско шосе.Това ми е саздавало много трудности и ми коства време и нерви.Разочарована съм.

Работно време магазин Цариградско шосе

Редовен клиент на магазина на Цариградско шосе съм и по принцип съм доволна от обслужването и разнообразието от стоки. За жалост обаче хубавото ми мнение за веригата се сгромоляса вчера - 21 юли, когато реших да отида точно в 9, да напазарувам и да си върша работата. За моя огромна изненада в 8 и 50ч. пред магазина стояха и клиенти и персонал и не можеше да се влезе вътре - нямаше кой да отключи.Нямам представа чие задължение е това, но в крайна сметка в 9 и 10ч. се появи запъхтяха жена отключи вратите и служители и клиенти се втурнахме през вратата. Естествено на секторите нямаше никой - хората се обличаха бързо с униформите и тичаха по работните си места. В крайна сметка бях обслужена, но вместо да вляза в 9 и до 9 и 30ч да си свърша работата, се наложи да чакам първо да отворят, после да се появят консултанти и на финала да изчакам дългите опашки на касите, за да си платя. Ако не бързах и не ми беше спешно да си купя точно определени неща, щях да зарежа количката, да си тръгна и никога повече да не се върна.Харесвам магазина ви много, винаги намирам това, което ми трябва и винаги съм била обслужвана много отзивчиво, но моля ви обърнете внимание на това кога и как се отварят магазините ви...Ще се радвам да получа отговор.С уважениеДориана Галенкова

Обслужването в Бриколаж - София

Обслужването в магазина е добро с изключение на продажбата на пердета, самозалепващо се фолио, т.е. всичко, което се мери на метър. Правило за магазина е да ви отрежат от продукта поне 20 см по-късо парче, след което да ходите да си докупувате. И тъй като за втори път ми се случва и се каня да ходя да си докупувам, смятам, че това май е политика на магазина, а не просто системна грешка на продавачката.

Write review
Please select "I'm not a robot" check.