Golden Pages - сайтът на фирмите в България

Каталог номер едно за професионални стоки и услуги в страната
Единствен доверен партньор на Google в България за услугата Google Maps

СПИДИ - ЧИРПАН

Спиди поща - Изгодно изпращане и получаване на пратки от офис или АПС до офис или АПС на изключително ниски цени. От днес за утре. DPD ECONOMY - Евтини и сигурни сухопътни доставки до и от европейски държави.

Спиди АД е създадена през 1998 г. и е най-голямата куриерска компания на българския пазар. От 2012 г. Спиди е публична компания, която се търгува на Българската фондова борса.
Името на Спиди е синоним за бързина, качество и надеждност на предлаганите куриерски услуги и решения, и обслужва над 12 млн. пратки годишно.

Спиди предлага пълно портфолио от куриерски, пощенски и палетни услуги за България и Европа. Спиди е партньор на DPD – най-голямата мрежа за сухопътни доставки в Европа.

Мнения

Напиши мнение за СПИДИ - ЧИРПАН (1)

Помолете настоящите си клиенти да напишат мнение за вас, ако искате да привлечете нови клиенти за СПИДИ - ЧИРПАН! Според последното Глобално онлайн потребителско проучване на Nielsen на над 25 000 потребители в повече от 50 страни, 70 процента от потребителите се доверяват на препоръки публикувани в интернет и взимат решение за покупка на продукти и услуги въз основа на това.

Георгиев 28 Mar 2019 17:36

Некомпетентни

Три пъти съм имал контакт с този офис и трите пъти останах потресен от некомпетентността на служителките, същите са аругантни, не умеят да работят със ситемата и се отнасят грубо с клиентите. Първият път при посещението ми отвориха офиса с 20 мин. по-късно в обедната почивка с обяснение,че са затворили 20 мин по-късно. Вторият път 10 мин не могат да намерят адресанта до който пускам пратка и сега трети път не могат да намерят пратка пратена до офиса с номер на пратка 50632268893 и дават обяснение,че същата е върната при положение, че е пристигнала на 28/03 и се търси на същата дата. Възмутен съм от отношението и липсата на професионализъм от служителките. Моля за отношение по случая и отговор. За последния случай съм разговарял със служител на СПИДИ на национален телефон, който ми обясни,че са фрайчайзинг и не може да носи отговорност ???

Напиши мнение
Моля попълнете "I'm not a robot" отметката.