ПРИМА ИНТЕЛЕКТ
В счетоводна къща „Прима Интелект” вече почти 20 години предлагаме счетоводно обслужване,данъчни и трудови консултации на търговски дружества от всички области на стопанския живот, сдружения с нестопанска цел и свободни професии.
Счетоводна къща „Прима Интелект” е създадена през 1996. Ние сме опитен и амбициозен екип, който се стреми максимално ефективно и на разумна цена да задоволява потребностите на своите клиенти. Имаме опит в много сфери на стопанския живот – производство, външна и вътрешна търговия, ресторантьорство, туризъм, транспорт, строителство, реклама, информационни услуги, консултантски услуги, сдружения с идеална цел (фондации, асоциации и т.н.), свободни професии.
Стремим се да бъдем максимално гъвкави и да подхождаме индивидуално към всеки клиент. Дейността ни е съобразена с най–новите изисквания на нормативната база, уреждаща съответната стопанска дейност и с всички изисквания от областта на счетоводство, данъци и осигуряване. Предлагаме Ви коректен договор за счетоводно обслужване с перфектна защита на вашите интереси.
Работим с млад и квалифициран персонал, който извършва дейност по цялостно текущо и периодично счетоводно обслужване. Всички наши служители са с висше образование, магистърски степени в икономически специалности.
Ние осигуряваме непрекъснато усъвършенстване на качеството на предлаганите услуги чрез допълнителни обучения и квалификации на персонала си включително посещаване на семинари и участия в конференции. За качественото и добро обслужване и защита на интересите на нашите клиенти, ползваме и услугите на външни специалисти в областта на одита, счетоводството и правото.
Богатият ни опит ни позволява да ви предложим богата гама от услуги.
• Счетоводна отчетност в съответствие със Закона за счетоводството, Националните Счетоводни Стандарти и Международните Счетоводни Стандарти
• Счетоводен анализ на стопанската дейност, финансово и данъчно планиране свързано с бъдещото развитие дейността на клиента
• Подготовка на необходимите документи и регистрация на клиента по Закона за данък върху добавената стойност
• Ежемесечно изготвяне и подаване по eлектронен път на дневници за покупки и продажби, както и декларация по Закона за данък върху добавената стойност
• Изготвяне на трудови договори и прилежащите към тях формуляри. Ежемесечно изготвяне на ведомости за работни заплати на служителите на клиента. Начисляване на социални и здравни осигуровки, изготвяне на съответните платежни документи и подаване на декларации за данни за осигурените лица в Националния осигурителен институт по eлектронен път
• Извършване на годишно счетоводно приключване в края на отчетния период
• Изготвяне на Годишен Финансов Отчет на клиента: Баланс, Отчет за приходи и разходи, Отчет за паричните потоци, Отчет за собствения капитал и всички Приложения съгласно съществуващите счетоводни стандарти
• Осигуряване на вътрешен и външен финансов одит
• Защита на интересите на клиента пред данъчните органи
• Изготвяне на изискваните документи, регламентиращи вътрешно-фирмените взаимоотношения: Длъжностни характеристики, Правилник за вътрешния ред, Вътрешни правила за образуване на работната заплата и др.
• Съставяне на отчети, предназначени за ползване от ръководството на фирмата-клиент
• Правни и данъчни консултации
• Договор за счетоводни услуги с перфектна защита на интересите на клиента
• Подбор на счетоводен персонал. Ако имате нужда от подбор на квалифициран счетоводен персонал за вашите нужди, ние можем да организираме всичко – от публикуването на обяви в ежедневници и електронни издания, до провеждане на интервюта и събеседвания и окончателен избор. Вие се срещате само с кандидатите, които са преминали през всички етапи на конкурса и отговарят максимално на вашите изисквания. По този начин ще си спестите много време и нерви.
• Съхранение на документални архиви
• Ние предоставяме данъчен адрес и адрес за кореспонденция на Вашата фирма в България