ПОРШЕ ВАРНА

Продажбено-сервизният комплекс Порше Варна e оторизиран дилър на Audi за Варна и региона. Част от комплекса е оторизиран сервиз за поддръжка на гаранционни и извънгаранционни автомобили Audi.

Порше БГ и Порше Интер Ауто БГ са дъщерни фирми на австрийския холдинг Porsche Salzburg, една от най-големите европейски компании за търговия с нови автомобили с централа в Австрия. Фирмата има представителства в повече от 20 държави в Централна и Югоизточна Европа, включително и в Китай.

На българския пазар Porsche стъпва през 2004 година първоначално като вносител на Volkswagen, а през 2005 година поема и правата за внос на луксозната марка Audi. Фирмата работи с добре развита дилърска и сервизна мрежа с традиция в продажбите и с опит в поддръжката и гаранционното обслужване на двете марки.

Продажбено-сервизният комплекс Порше Варна отваря врати през месец август 2006 година като оторизиран дилър на Audi за Варна и региона. Част от комплекса е оторизиран сервиз за поддръжка на гаранционни и извънгаранционни автомобили Audi. В обекта е приложена и се поддържа сертифицирана система за управеление на качеството съгласно изискванията на нормата ISO 9001:2008 и стандартите на групата Volkswagen и марката Audi.

Резервни части се доставят ежедневно, което допринася допълнително за качеството и скоростта на сервизните услуги. Обслужването напълно отговаря на европейските норми и се основава на дългогодишния търговски опит на Porsche Holding. Екипът на шоурума е професионално подготвен и периодично преминава курсове на обучение. В шоурума можете да се запознаете отблизо с най-актуалните модели на Audi, както и да тествате наличните демонстрационни автомобили. За подробна информация, цени и оферти, на разположение са продажбените консултанти, сертифицирани по стандартите за продажба на автомобили Audi.

 

 

Мнения

Напиши мнение за ПОРШЕ ВАРНА

Помолете настоящите си клиенти да напишат мнение за вас, ако искате да привлечете нови клиенти за ПОРШЕ ВАРНА! Според последното Глобално онлайн потребителско проучване на Nielsen на над 25 000 потребители в повече от 50 страни, 70 процента от потребителите се доверяват на препоръки публикувани в интернет и взимат решение за покупка на продукти и услуги въз основа на това.

Напиши мнение
Моля попълнете "I'm not a robot" отметката.