Golden Pages - сайтът на фирмите в България

Каталог номер едно за професионални стоки и услуги в страната
Единствен доверен партньор на Google в България за услугата Google Maps

БИЛЛА СЪРВИС

Дъщерната компания на БИЛЛА България ЕООД, БИЛЛА Сървис ЕООД, е лицензиран от Министъра на финансите оператор на ваучери за храна по Наредба 7 и Наредба 11.

Дъщерната компания на БИЛЛА България ЕООД, БИЛЛА Сървис ЕООД, е лицензиран от Министъра на финансите оператор за храна. Издаваните от БИЛЛА Сървис ЕООД ваучeри за храна са по Наредба № 7 и Наредба № 11. Ваучерите на БИЛЛА се приемат като разплащателно средство във всички магазини БИЛЛА в България, както и в над 2 500 търговски обекта в страната.

Мнения

Напиши мнение за БИЛЛА СЪРВИС (2)

Помолете настоящите си клиенти да напишат мнение за вас, ако искате да привлечете нови клиенти за БИЛЛА СЪРВИС! Според последното Глобално онлайн потребителско проучване на Nielsen на над 25 000 потребители в повече от 50 страни, 70 процента от потребителите се доверяват на препоръки публикувани в интернет и взимат решение за покупка на продукти и услуги въз основа на това.

Росен Чавдаров 02 Aug 2013 19:57

BILLA-България

Здравейте! Казвам се Росен Чавдаров и живея в кв.Надежда-5 гр.София. Пиша Ви по един въпрос който може би за Вас ще изглежда маловажен,но уверявам Ви че клиентите на БИЛЛА която се намирав кв.Надежда 5 изпитват голямо неудобство.Става въпрос за клетките в които клиентите могат да си оставят багажа преди да влязат в магазина.От 24 клетки- работят най много 6.Всички останали или нямат бравички или пък ключовете им не работят. И това не е от вчера и днес. Така е от една година на сам.Случвало ми се е влизайки в магазина да виждам опашка не на касите за пазаруване а пред клетките за багаж. Съмнявам се уважаеми господа че БИЛЛА-България няма пари да подмени или отремонтира едни шкафчета за багаж!!! Нали трябва да работят в полза на клиента. И клиента съответно със своите покупки да работи за Тях.НАДЯВАМ СЕ ЧЕ ПИСМОТО МИ ЩЕ БЪДЕ ВЗЕТО ПОД ВНИМАНИЕ и ще се вземат съответните мерки. Между другото знаете ли защо почти не пазарувам в магазини ЛИДЛ. Ами защото там въобще нямат такива шкафчета за багаж и няма къде да си остави човек и най малкото нещо което е закупил от друго място. Желая Ви УСПЕХ!!!С уважение: Росен ЧавдаровGSM 0898833810

Елена Тодорова 24 Feb 2012 11:38

интересно

Много ми е интересно, защо телефона за контакт е само мобилен и то на т.нар. МЕНИЖЕР ВАУЧЕРИ, след като фирмата има стационарен телефон за връзка?

Напиши мнение