БИЛЛА

Магазинът предлага най-доброто съотношение качество-цена. Тук клиентите могат да закупят маркови стоки на изгодна цена и да се възползват от над 900 ниски цени всяка седмица - артикули от Акция, Billa Card акция, Гранде оферта и собствени марки.

За Билла

Билла България е първата супермаркет верига на българския пазар, навлязла през 2000 г. В момента компанията е представена в 35 града в страната с над 82 магазина, 24 от които само в София. Тя сред най-големите чуждестранни фирми у нас, осигуряваща към Януари 2013 над 3 800 работни места в страната.

 

Локации

 

Магазините Billa са разположени на оживени, леснодостъпни, удобни за клиентите локации, осигуряващи възможност за бързо, лесно и изгодно пазаруване.

Цени и асортимент

В магазини Billa, клиентите могат да намерят постоянно най-големият брой и разнообразие от трайно наложени ценови инструменти и промоционални активности - Clever, собствена марка, под която се предлагат над 250 артикула на постоянно най-ниските в магазина цени; Седмична Акция с над 130 артикула на промоционални цени; Billa Card Акция с над 600 артикула всеки месец на промоционални цени в допълнение за всички лоялни клиенти; Гранде Оферта от 25% намаление на група продукти всеки петък и събота с Billa Card . Всичко това в комбинация с внимателно подбрания асортимент от свежи плодове и зеленчуци, месо, риба, хляб, мляко, млечни продукти, деликатеси, напитки, основни храни, прави Билла атрактивния магазин, в който всеки клиент намира каквото търси.

Магазинът предлага най-доброто съотношение качество-цена. Тук клиентите могат да закупят маркови стоки на изгодна цена и да се възползват от над 900 ниски промоционални цени всяка седмица - артикули от Акция, Billa Card акция, Гранде оферта, както и собствените марки Clever, My и BIlla.

Реклама

Рекламното лице на компанията е италианският готвач Giuseppe Daddio, който авторитет сред готварските среди в Европа. Основно неговото убеждение е: „Главният ключ е балансът – балансът между модерното и корените, междукачеството и цената.

Всяка седмица в промоционалната брошура на магазини Billa той предлага специалните си рецепти, които клиентите на Billa могат да приготвят с качествените продукти, които се предлагат в магазините.

Perfetto!

 

Мнения

Напиши мнение за БИЛЛА

Помолете настоящите си клиенти да напишат мнение за вас, ако искате да привлечете нови клиенти за БИЛЛА! Според последното Глобално онлайн потребителско проучване на Nielsen на над 25 000 потребители в повече от 50 страни, 70 процента от потребителите се доверяват на препоръки публикувани в интернет и взимат решение за покупка на продукти и услуги въз основа на това.

Напиши мнение
Моля попълнете "I'm not a robot" отметката.